Εύρεση τοποθεσίας κινητού μέσω Ιντερνετ

Πολλές φορές και αυτό συμβαίνει όταν χάνουμε (δυστυχώς) το κινητό μας τηλέφωνο, προσπαθούμε να το βρούμε, με όποιο τρόπο και κάθε κόστος.

Το Gmail μας δίνει τη δυνατότητα, αφού συγχρονίσουμε το λογαριασμό στο smartphone, να βρούμε κάθε στιγμή, το κινητό μας τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας απλά το διαδίκτυο.

Στο tip αυτής της εβδομάδας, σας παρουσιάζουμε πώς να βρίσκετε την τοποθεσία (θέση) του κινητού σας τηλεφώνου μέσω του Gmail.

Πηγή: www.greekinformatics.gr

Εξάπλωση του ιού «Locky» στα Windows PC

Σαν επιδημία παρομοιάζεται ο νέος ιός κρυπτογράφησης αρχείων «Locky».

Το Locky συνήθως εξαπλώνεται εξαπατώντας τους χρήστες να ανοίξουν κάποιο συννημένο αρχείο Microsoft Word που τους έχει αποσταλλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα θύματα ενθαρρύνονται να ενεργοποιήσουν τις μακροεντολές που εμπεριέχονται στο έγγραφο το οποίο, με τη σειρά του, κατεβάζει ένα κακόβουλο εκτελέσιμο αρχείο που κρυπτογραφεί τα αρχεία στους εκτεθειμένους υπολογιστές με Windows.

Το ransomware κρυπτογραφεί τα αρχεία πριν τα μετονομάσει με την επέκταση .locky (από όπου προκύπτει και το όνομα του malware) οπότε είναι αδύνατον να ξαναχρησιμοποιηθούν. Τα θύματα καλούνται να αγοράσουν ένα κλειδί αποκρυπτογράφησης από τους απατεώνες, μέσω του λεγόμενου “dark web” με χρέωση μεταξύ $ 200 έως $400.

virusTo Locky αφαιρεί επίσης κάθε αρχείο Volume Snapshot Service (VSS), γνωστά και ως σκιώδη αντίγραφα, σε μηχανήματα που μόλις έχει μολύνει. Μόλις μολύνει έναν κεντρικό υπολογιστή, το ransomware μπορεί να εξαπλωθεί ευρέως μέσω των συνδεδεμένων τοπικών δικτύων.

Κρυπτογραφεί οποιαδήποτε αρχεία σε κάθε τοποθεσία και σε κάθε συνδεδεμένο δίσκο που μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση, συμπεριλαμβανομένων των αφαιρούμενων δίσκων που είναι συνδεδεμένα εκείνη τη στιγμή και των κοινόχρηστων αρχείων του δικτύου που είναι προσβάσιμα, ακόμα και servers και υπολογιστές άλλων ανθρώπων, είτε πρόκειται για Windows, OS X ή Linux.

Αν είστε συνδεδεμένοι ως διαχειριστές του domain και δεχτείτε χτύπημα από ransomware, θα μπορούσατε να προκαλέσετε εκτεταμένες ζημιές.

Πηγή: http://www.techpress.gr

 

Σταθερά 3η από το τέλος η χώρα μας «ψηφιακά» και το 2016

Η Ελλάδα έχει συνολική βαθμολογία 0,37 και κατατάσσεται στην 26η θέση μεταξύ των 28 κρατών μελών της ΕΕ. Οι βαθμολογίες DESI κυμαίνονται από το 0 έως 1. Όσο υψηλότερη είναι η βαθμολογία τόσο καλύτερες είναι οι επιδόσεις της χώρας. Σε σχέση με το προηγούμενο έτος, η Ελλάδα έχει σημειώσει πρόοδο όσον αφορά τη συνδεσιμότητα. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το 99% των ελληνικών νοικοκυριών έχουν πρόσβαση σε σταθερές ευρυζωνικές υπηρεσίες, το 34% δεν έχει ακόμη συνδρομή σε αυτές. Η Ελλάδα υστερεί από την πλευρά της ζήτησης, με χαμηλό επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων (μόνο το 63% είναι τακτικοί χρήστες του διαδικτύου, ενώ το 30% δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο) και εμπιστοσύνης (οι περισσότεροι Έλληνες εξακολουθούν να μην πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές ή ηλεκτρονικές συναλλαγές). Η κατάσταση αυτή αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας. Οι διαδικτυακές δημόσιες υπηρεσίες αποτελούν βασική πρόκληση για την Ελλάδα, δεδομένου ότι η χώρα είναι μεταξύ των τελευταίων στην ΕΕ. Ωστόσο, είναι θετικό ότι το 37% των χρηστών του διαδικτύου έχουν ανταλλάξει συμπληρωμένα έντυπα με τη δημόσια διοίκηση μέσω διαδικτύου.

Η βαθμολογία της Ελλάδας ήταν χαμηλότερη από τον μέσο όρο της ΕΕ και κατά το προηγούμενο έτος (βλ. «Πόσο ψηφιακή είναι η χώρα μας;» 24/2/2015 ) η βαθμολογία αυξήθηκε με βραδύτερους ρυθμούς απ’ ό,τι στην ΕΕ. Ως εκ τούτου, η Ελλάδα συγκαταλέγεται στην ομάδα των χωρών που παρουσιάζουν υστέρηση.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Τα τάμπλετ στο… εδώλιο! Σωστή ή λάθος η χρήση τους στα σχολεία;

Πριν από τρεις ημέρες οι καθηγητές Πληροφορικής εξέδωσαν μία ανακοίνωση για να υπερασπιστούν τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αφορμή ήταν ένα παλαιότερο άρθρο του επικεφαλής του τομέα Παιδείας του ΟΟΣΑ στην ηλεκτρονική έκδοση του BBC. Στην παρέμβασή του ο κ. Αντρέας Σλέιτσερ υποστήριζε ότι η χρήση τάμπλετς και ηλεκτρονικών υπολογιστών στην τάξη όχι μόνο δεν βοηθά, αλλά ενδέχεται να έχει αρνητική επίδραση στις επιδόσεις των μαθητών.

Το στέλεχος του ΟΟΣΑ κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα με βάση τη διεθνή μαθητική αξιολόγηση PISA του Οργανισμού, που γίνεται κάθε τρία χρόνια σε 15χρονους μαθητές. Ανάλογο είναι και το συμπέρασμα του Μπενεντέτο Βερτέκι, ενός από τους πιο γνωστούς παιδαγωγούς στην Ιταλία. Ο κ. Βερτέκι, καθηγητής Πειραματικής Εκπαίδευσης στο ιταλικό πανεπιστήμιο Roma 3, δήλωσε στον ιταλικό Τύπο ότι η εκτεταμένη χρήση υπολογιστών και διαδικτύου στο σχολείο δεν εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις των μαθητών. Αντίθετα, διαπιστώνεται ότι η τεχνολογία συμβάλλει αρνητικά στην ικανότητα των παιδιών να γράφουν σωστά, να γράφουν ορθογραφημένα, αλλά ακόμη και να χρησιμοποιούν το ψαλίδι. Συνέπειες υπάρχουν και στην απομνημόνευση, αφού «η τεχνολογία οδηγεί τα παιδιά να σκέπτονται ότι μπορούν να βρουν την απάντηση έξω από τις αποθήκες μνήμης του εγκεφάλου τους».

Συνέχεια ανάγνωσης

Πιστοποιητικά Πληροφορικής

Διαδικασία πιστοποίησης και εποπτείας Φορέων χορήγησης Πιστοποιητικών γνώσης πληροφορικής ή χειρισμού Η/Υ της ημεδαπής.

Αναγνώριση φορέων και αντιστοίχιση τίτλων γνώσης πληροφορικής ή χειρισμού Η/Υ της αλλοδαπής.

ΦΕΚ: 2123/01-08-2014

Συνέχεια ανάγνωσης